Allergivänlig katt

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Rebecca - 15 september 2010 16:20

Rätt svar på omröstninigen är fjädervippan och pingisbollen. Esther tycker det är mycket spännande att vara uppe på pingisbordet när vi spelar  hon jagar bollen tills hon inte orkar mer och då lägger hon sig och leker med nätet.


Hon har också hittat nya favorit78leksaker som hon gömmer,, nämligen våra sockor! Alla sockor hon hittar leker hon med och efter det så hamnar, i alla fall hälften, av alla sockor under mitt skrivbord.


Och för någon dag sedan då jag skulle ta på mig en T-shirt som jag lagt på golvet kvällen innan kunde jag inte hitta den. Då hade Esther tagit och lagt den bakom en liten byrålåda på mitt rum.


Övriga saker, t.ex idrottstejpsbitar som jag slitit av efter träningen hamnar under badkaret.   Esther är bäst på att sortera!

Presentation

Det här är en blogg där du har möjlighet att följa den allergivänliga katten Esther och hennes allergiska familj!!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med katter?
 När de spinner!
 Deras gosiga päls!
 Den blöta nosen!
 Dom små tassarna!
 När de busar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards