Allergivänlig katt

Alla inlägg under mars 2011

Av Rebecca - 20 mars 2011 10:01


   Lyckades inte vända klippet åt rätt håll... Och det är inte så bra belysning, alltså ingen bra bildkvalitet.   men jag fick ut klippet på bloggen i alla fall!

Av Rebecca - 16 mars 2011 21:41

Bild1:Örjan.( Strök ofta omkring utanför baren på kvällen.)

//  Mamma och jag var på Fuertuventura vecka sju och vi saknade då Esther väldigt mycket. Det fanns fyra katter på hotellet som vi hälsade på och fotagraferade. Tänkte att ni skulle få träffa dem!!


    Bild 2: Frank ( Gillade att hänga utanför reseptionen!)  Bild 3:  (Sylvia, låg ofta i solen och myste!)

 

Bild 4: Mildred. ( gosade gärna men var alltid mycket trött..)

/ Det är mamma och jag som döpt alla katter    

Av Rebecca - 13 mars 2011 19:12

I helgen var mamma och pappa i Stockholm och jag´, min lillebror och esther fick sova över hos mormor och morfar. Skönt att hon inte löpte när vi var hemma hos dem! och Väldigt skönt att hon är som vanligt igen!!


Esther var jätte söt när vi skulle åka hem till mormor och morfar igår, vi hade ställt fram transportburen i hallen och hon gick alldeles frivilligt in i den och la sig och väntade. Hon ville ut på äventyr!  Och idag, strax innan vi skulle åka hem så gick esther åter igen in i buren och la sig och väntade. Hon ville med hem! Min lilla älsklings kisse!

Av Rebecca - 9 mars 2011 16:12

Esther är så gnällig, jamar hela tiden och putar med rumpan . . Hon visar verkligen vad hon vill!! Vi får ha henne instängd i hennes rum på nätterna nu för annars väcker hon oss gång på gång.;) Men jag kan stå ut med det här bara jag får små, söta kattungar i sommar <3<3<3

Av Rebecca - 6 mars 2011 20:53

Esther är orolig och går runt och jamar och gnäller,, vi är helt säkra på att hon är fertil nu. Vi har funderat ett tag och kommit fram till att vi vill låta Esther få en kull innan kastrering! Emelie har lagt ner ett jätte jobb på att hitta en lämplig hane. Hon är super duktig och jag kan säga att det hela inte skulle gå att genomföra utan henne! Vi är som ni förstår totala nybörjare:) Men det ska bli väldigt spännande, berättar mer senare!!!

Presentation

Det här är en blogg där du har möjlighet att följa den allergivänliga katten Esther och hennes allergiska familj!!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med katter?
 När de spinner!
 Deras gosiga päls!
 Den blöta nosen!
 Dom små tassarna!
 När de busar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards