Allergivänlig katt

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Rebecca - 18 juli 2011 13:25

Mjölken igår var ganska uppskattad, Stella, Sixten, Svea och Esther tyckte den var jätte mumsig. Iris och Smilla ansåg det inte vara någon succe' direkt. Nosade lite och sedan var det bra. Sixten råkade oxå ta ett litet dopp i mjölk-skålen ;)  Om någon timma ska de få prova lite rå nötfärs...


Igår kväll gjorde min mamma ett ljud som liknade ett pussljud. Alla ögon riktades mot henne och då kunde jag passa på att ta dessa bilder. Tog dem med mobilen så de är inte jätte skarpa, men men....

  Sixten, Smilla, Stella   Svea, Iris    Alla fem <3 (gick inte att vända på bilden)

Av Rebecca - 18 juli 2011 13:17

  När jag gick in för att titta till kattungrana i hagen så såg jag bara 4 av dem. Svea kravlade nämligen runt på golvet utanför. Jag stoppade tillbaka henne i hagen, men hon klättrade ut igen. Stella som var den av de andra som va vaken försökte göra samma sak. Hon va lite för baktung så det gick inte riktigt.. Men nu får vi se upp så vi har kontroll på de små :D 

Presentation

Det här är en blogg där du har möjlighet att följa den allergivänliga katten Esther och hennes allergiska familj!!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst med katter?
 När de spinner!
 Deras gosiga päls!
 Den blöta nosen!
 Dom små tassarna!
 När de busar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards